Фірмова шина Грега Міннаара – Maxxis Assegai – забезпечує чіпке та передбачуване зчеплення з дорогою по всьому профілю незалежно від кута нахилу. Assegai можна використовувати спереду і ззаду для відчуття впевненості або в поєднанні з задньою шиною, що швидко котиться.
Покришка складається з міцного каркаса 60 TPI та великої вставки з бутилкаучуку, яка проходить від кожного борту до боковини.
Бортувальний кевларовий трос – покришку можна зберігати в складеному вигляді, і це не матиме негативних наслідків.
WT означає необхідність використовувати широкі обода для встановлення покришки – з внутрішньою шириною не менше 29 мм.
На сьогоднішній день, це, мабуть, один із найпоширеніших варіантів передньої покришки.
Малюнок протектора немає яскраво вираженої спрямованості, рахунок чого він чіпляється за кожен виступ і дає максимально зрозумілий контакт із поверхнею за будь-яких умов.
Особливості:
- Подвійне з’єднання, варіанти 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip.
- Варіанти корпусу 60 TPI, DoubleDown (2×120 TPI) або Downhill (2×60 TPI).
- Варіанти захисту від проколів EXO або EXO+.
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для дисків внутрішньою шириною 35 мм.
- Готові до безкамерного використання (TR).
- Рекомендоване використання: будь-які умови траси, ендуро та швидкісного спуску.
- Рекомендована установка: спереду.
Характеристики:
- Сумісні покриття: позашляхове.
- Тип покришки: безкамерна.
- Призначення: трейл, ендуро, швидкісний спуск.
- Тип: Tubeless Ready (готова під використання без камери).
- Компаунд: 3C MaxxTerra.
- Технологія: 3CT/EXO/TR.
- Корд: складний.
- Матеріал корду: кевлар.
- Щільність каркасу: 60 TPI.
- Тиск: максимально – 50 psi.
- Вага: 1008 г.
Технології:
- EXO: EXO – це стійкий до порізів та стирання матеріал, що додається до боковин багатьох гірських велосипедів Maxxis та гравійних шин. Ця тканина щільної палітурки легка і дуже гнучка, що гарантує збереження характеристик шини. Виберіть захист EXO для підвищення довговічності при їзді по гравію, крос-кантрі та легкій трасі.
- DOUBLE DOWN (DD): DoubleDown (DD) – це наступний крок у еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
- TUBELESS READY: Безкамерні шини дають водієві безліч переваг: можливість працювати при нижчому тиску повітря, що покращує зчеплення з дорогою; нижчий опір коченню порівняно з камерною шиною; і менше шансів сплющитися, бо немає трубки. Рідкі герметики слід використовувати тільки в таких типах шин: безкамерні трубчасті дорожні і готові безкамерні шини.
- WIDE TRAIL: Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія. Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з обідами внутрішньою шириною 30 мм, але добре працюватимуть і на обідах шириною до 25 мм. Maxxis не рекомендує використовувати диски завширшки більше 30 або 25 мм.
- 3C MAXXTERRA: Проміжна конфігурація компаунда, яка використовується у деяких гірських шинах. 3C MaxxTerra м’якше і забезпечує більше зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращий зношування протектора і менший опір коченню, ніж MaxxGrip.
- 3C MAXXGRIP: У 3C MaxxGrip використовуються м’які гумові суміші, що забезпечують чудове зчеплення та повільний відскок, що забезпечує неперевершене зчеплення на спусках.
- EXO+: EXO+ – це варіант захисту від проколів середнього навантаження від Maxxis, що підходить для універсальної їзди бездоріжжям і легких електронних велосипедів. Ми починаємо із міцного корпусу щільністю 60 TPI, додаємо наш легендарний шар захисту від проколів EXO на боковинах та завершуємо невеликою бутиловою вставкою навколо борту. Міцний корпус та матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням та корінням, а бутилова вставка захищає шину від затискання та допомагає запобігти пошкодженню обода.
- DOWNHILL (DH): Від борту до борту використовуються два шари каркасного матеріалу, що забезпечують додатковий захист і жорсткість боковин під час руху на швидкісному спуску.