Оплата- Готівкою при отриманні - Наложений платіж Нова Пошта - Переказ на карту ПриватБанк - Переказ на карту Monobank - Оплата частинами Приват Банк - Оплата частинами Monobank - Оплата готівкою або картами Visa\Mastercard при отриманні у магазинах MTBSTOCK | Доставка- Самовивіз з магазину - Курєром по Львову - Нова Пошта Виникли запитання?063 636 85 90 068 256 65 05 |
Maxxis High Roller II використовує відкритий та агресивний дизайн протектора, призначений для забезпечення зчеплення на пухкій дорозі.
Великий канал між центральними та бічними ручками забезпечує більш вільне та плавне відчуття, якого хочуть деякі гонщики.
3C MaxxTerra Проміжна конфігурація компаунда, яка використовується у деяких гірських шинах. 3C MaxxTerra м’якше і забезпечує більше зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращий зношування протектора і менший опір коченню, ніж MaxxGrip.
DoubleDown (DD) – це наступний крок в еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист, як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
TR (Tubeless Ready): Безкамерні шини надають безліч переваг. Здатність витримувати нижчий тиск повітря, що покращує зчеплення з дорогою. Нижчий опір коченню в порівнянні з шиною камерного типу. Менше шансів на сплющування, тому що немає камери. Шини Maxxis Tubeless Ready (TR) забезпечують переваги безкамерної UST шини без втрати ваги. У шинах Maxxis TR використовується стандартний корпус, і для їхньої герметичності потрібний рідкий герметик.
Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія.